Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

trešdiena, decembris 31, 2008

Vecgada vakariņām...

Vecgada vakariņām gribējās uz galda likt bik neikdienišķākus ēdienus... kaut kā negribējās ne kotletes, ne karbonādes... tāpēc bik bija variācijas... kaut kur dzirdētas pa ausu galam.... sagriezu gaļu vidēji lielos gabaliņos un apcepu uz pannas... pa to laiku katliņā jau gaidīja upeņu sula( dzēriens neder... man bij mājās spiesta upeņu sula) ar ingvēra saknīti, krustnagliņām, kanēļa miziņām.... apcepto gaļiņu liku katliņā un tā stundiņu uz lēnas uguns vārīju... ( mana kļūdiņa- bik bij treknā gaļa, to nevajag... tikai lieso) ... tā gaļa vārījās upēņu sulā un pa to laiku tika nomizoti āboli... ssagriezti diezgan palielos gabalos... pievienoju gaļai ķiplokus, gaļas garšvielas, citronpiparus, sāli.... izņēmu no katliņa ārā kanēļa miziņas un ingvēra saknītes gabaliņus ... sabēru ābolus... kad atkal sāka vārīties, nogriezu plīti un uzliku vāku un atstāju uz karstā riņķā ( elektriskā plīts) ... ģaļiņa izskatījās kārdinoša un smaržīga.... īsti ziemīga.... un galvenais ļooooti garšīga.... izmēģini arī tu... noteikti nenožēlosi... tici man.... ;)


Un tā... pirmo reizi mūžā izdomāju ka man gribas vakariņām pagatavot arī karpu... nu ko... kas neriskē, tas .................... noriskēju... un??!! ... sanāca dievišķi garšīga... kā un ko es darīju... notīriju un uztaisīju atvērto zivi... liku uz folija ....tad uzbēru sāli un zivju garšvielas... visai zivij pāri majonēzi ( visu vienu paciņu - man bij vidēja lieluma karpa) ... un pa virsu pārbēru vienkārši ar svaigām dillītēm.... cepu uz 140 grādiem pusotru stundu.... zivs bij ļoooti garšīga... noteikti jau daudzas tā esat cepušas un jums tas neliekas nekas īpašs ... bet es to darīju pirmo reizi un man izdevās.... ja arī tu nekad neesi cepusi karpu- izmēģini, nenožēlossi... mums visiem garšoja... kaut dažiem manā ģimenē zivis nav nu nekādā cieņā.... bet varbūt tev arī ir kāda super-duper recepte... pastāsti to man... tepat komentāros... ;)

Nav komentāru:

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-