Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, marts 05, 2013

Es arī gribētu dziedāt korī.....

.. jā, šadā noteikti... 
 Koros esmu dziedājusi , gan skolas laikā, gan vēlāk.. bet nu vairs ne- dzīvesvietu nomainīju. Bet tas bij jauks laiks. Mums bij fantastiski jautrs koris, nē, nu noteikti arī tagad tas tāds ir:))))  Jā, es zinu, ka te tie nav milzu km un ja gribētu viss notiktos.. kā tai teicienā, ja ir vēlme- meklē iespējas, ja ne- atrunas.
Tv ekrānos atkal sākas koru kari.. hmm.. - kari.. tā dīvaini, bet nu jā, mums te ir kori karo, kapos svētki utt... Parasti es nefanoju par šiem koriem, bet kaut kā bij sanācis ka bij pa kādam pazīstamam vairākos koros.. šogad laikam ne.. bet nu nekas.. es vēl nezinu vai man patīk vai ne.. 

Nu tas te tā.. ievadam :))))) Bet atgriežoties pie skolu koriem, interneta plašumos uzgāju fantastisku bērnu kori- PS22 ir pamatskolas koris no Statenailendas -Ņujorka, kas sastāv no apruveni 60-70 piektās klases skolniekiem. Kori vada Gregs Breinbergs.
Pēc dažu video ievietošanas iekš Youtubes koris ieguva lielu popularitāti.
 Viņiem ir savs blogs- http://ps22chorus.blogspot.com/ 

Esmu daudz dziesmu noklausījusies, bet šī šobrīd ir favorīts.... man tie bērni liekas fantastika- nekā  īpaša, bet ļoti liela vienkāršība, patiesība... prieks, žesti, emocijas... 
 noskaties....;)



Izbaudi dienu! 

Sandra

1 komentārs:

Mājaslapa teica...

Jā..Kārtējo reizi pierādās, ka mūzika var radīt fantastiskas emocijas sev un cilvēkiem sev apkārt!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-