Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

piektdiena, maijs 10, 2019

Saruna....

Sveikas.... man jau liekas, ka lasa te tikai viņas.... bet nu ja lasa kāds viņš, tad piedod ;)

Sagribējās parunāties...par ko?, par dzīvi... nu to pašu, jā.... es gan nezinu vai šādas sarunas ir interesantas un kāds tās lasa, bet nu man pašai ļoti patīk šādi ieraksti un patīk vēlāk tos pārlasīt. Bija un ir doma šādus ierakstus par un iz dzīves rakstīt biežāk, bet laikam tad vēlme šo blogu slēgt publiskai pieejai.  Es jau smeju, ka laikam krustiņotāju vidū esmu palicis kaut kāds pēdējais mohikānis, kurš vēl raksta par mūsu hobiju. Jā, es zinu, ka ir instagrams un man tur ar ir tā teikt lapa jeb konts, bet nu es esmu ļoooti interesanta tiem hakeriem, ka ar noteiktu regularitāti mans konts tiek uzlauzts :(

Šodien līst viegls lietutiņš, ārā ir patīkami slapš, bet es sēžu istabā, priecājos par skatu aiz loga: par savām atraitnītēm, par vakardien nopirkto orhideju, kuru nokrustīju par Stasīti (Staņislava man likās par garu, gribējās mīļāk) Parasti savas orhidejas nokrustu kādā no vārdiem, kas ir tās dienas kalendārā... bet šoreiz nu neviens mani neuzrunāja... Uz priekšu ir Maija un Paija, bet tādas jau man ir, tāpēc paskatot dienu atpakaļ ir labi....
Par ko tad es šodien gribu parunāties?  par to mūsu hobiju krustiņiem... par to ko es krustiņoju šobrīd... cik man procesu nu kaut kā tā... Patiesībā pēdējā laikā es izšuju maz.. sanāk pat vairākas diena nepašūt, bet tas nekas... nešuju tad kad negribas neomu iekrustiņot, nu tā taču gadās visiem, kad kaut kāds dumš  notikums vai kaut kas no tās tēmas tev nobojā garastāvokli... nu tā ka nav ka staigāju dusmīga, nē, bet zinu, ka paņemot šuvekli rokās tā atkal atgriezīšos pie šīs tēmas un domāšu... bet es tā negribu.... reizēm gan ir kad gribas paņemt  šuveklīti un tā lēnām domas sakārtojas un izdodas pat rast risinājumu, jeb salikt visu pa plauktiņiem.

Jūs jau esat pamanījušas,ka es galīgi esmu iebraukusi auzās ar savām iknedēļas krustiņziņām... jap... dažreiz tās parādās un ir bloga ziņas jāpaskrullē tur uz leju, jo es tā mīļi sakot "šmaucos"  uzlieku datumu atpakaļ un katru reizi nodomāju tūliņ es panākšu šo nedēļu un viss būs kā es esmu apņēmusies... bet nekā... še tev... :((
Es zinu, zinu ka es gari pļāpāju..   tad nu mazuliet pie tādiem kaut kādiem cipariņiem... uz gada sākumu man blogā nebij atrādīti 36 izšūti darbiņi... visādi.. gan lielāki, gan mazāki, gan noformēti, gan nenoformēti...   šobrīd jeb šogad 8 no tiem jau atrādīti...  tātad atliek saņemties,  un atrādīt atlikušos 28, bet es negalvoju, ka esmu par visiem neatrādītajiem atcerējusies.  Kapēc tā sanāk? tapēc ka laikam man nepatīk rādīties, liekas, nu kas tad tur tāds īpašs, citreiz darbiņš ir maziņš.. un tādu ir vairākums....  Vel man nav fotoaparāta, jā... tā nav liela problēma, ja ir labs telefons, jā... telefons ir, bet tas jau bij piebildēts pilns līdz malām ar visu kaut ko :))) pārlikt bildes datorā un būs vieta telefonā?... neiet krastā... dators man ar pilns līdz malām...  bet es nu esmu tikusi vel pie brīvas vietas telefonā, tad nu heijā!... 
Tālākais cipars būs jums šokējošs.. es zinu... bet nekas... mieru, tikai mieru... jūs jau patiesībā neredzēsiet kas un kā... cik daudz, cik lieli, kapēc  utt. bet man uz gada sākumu bij 38 iesākti krustiņprocesi, no kuriem šogad esmu izstrīpojusi, tas ir pabeigusi tikai 4... bet ļoti daudzus es varētu pabeigt viena vakara laikā.... un gan jau tā arī būs....  un arī te varu piebilst, ka es nezinu vai es esmu atcerējusies un pierakstījusi visus. Tur ir tādi procesi pieskaitīti, kas iesākti ir visus 10 gadus atpakaļ... bet mieru, tikai mieru :)  šis ir MANS hobijs... ne sacensības, ne maratons....   tieši jūsu sirdsmieram es nerādu un neuzskaitīšu te savus pirkumiņus.... tā teikt, guliet mierīgi :)))


Nākošais cipariņš būs gaužām niecīgs un pat necils, jo es zinu kādi darbiņi zem tā slēpjas, tie ir maziņi, bet nu nekas.... Šogad ir pabeigti  8 krustiņdarbi.... jā, tik vien, salīdzinot ar citiem cipariem, un es zinu, ka mana apņemšanās draud izgāzties ar skaļu blīkšķi...  bet!!?? tas viss ir mans..
Es noteikti būtu priecīga saskaitīt savas statistikas pēc, nu tāpat vien, cik vispār man ir bijuši krustiņdarbi... hmm... es zinu, ka cits ir liels,cits mazs... citu es skaitu kā vienu darbu, bet tas sastāvēja no 5 komplektiņiem.. kā piemēram Mill hil sniegavīri.... bet piemēram Žarpticas putnus, jeb zsvētku rotājumus es skaitu katru par sevi... nu tā vienkārši sanāk...  lai gan pareizāk būtu arī sniegavīrus skaitīt katru kā atsevišķu procesu. Nu es nez... lielas nozīmes jau tam nav :)) Tā īsti es par to galvu nelauzu....

Nu re, runāju par krustiņiem, bet bildēs tik puķes vien :))) Gribēju vel parunāt, bet nevaru, tapēc šoreiz vis... ja neuzrakstīšu tik, tad nebūs nemaz :( (piebildei, paskaidrojot, ne taisnojoties... man grūti rakstīt, atvainojos par kļūdām, joprojām esmu uz zāļu, jeb tablešu kaudzes, kam ir savas blaknes un tās dara savu)

Dari to, ko tu mīli... mīli to, kas tev patīk...


5 komentāri:

Veetrasputne teica...

Gaidīšu gatavos krutiņdarbus, procesus un visus citus xxx :) Mani nemulsina un neuztrauc ne iesākto krustiņu skaits, ne pirkumi, ne xxx lielums vai mazums - jo tas ir sirds prieks (nepatīk vārds hobijs:) )... Un ar to viss ir izteikts - galvenais lai ir prieks - sirdī, domās, rokās... Tam jau tie xxx domāti :))) Lai raiti krustiņojas un turas veselība!

Sarah teica...

Piebiedrošos, jo man arī šķiet, ka normas un kritēriji der tikai ķīmijā un matemātikā, reālajā dzīvē mēs visi esam dažādi un katram ir sava laime, hobiji un "pareizais krustiņdarbu skaits no gada sākuma" :) Bet no citas puses, varbūt šīs bloga ieraksts ir kā tavs lūgums, lai stimulētu Tevi uz ražīgāku darbu? Man dažreiz arī ir tāds dīgstāvs it visā - gan darbos, projektos, gan tikšanās ar draugiem, drēbes izvēlē un visā. Tad man gan labi palīdz kādas asakās izjūtas vai jaunas emocijas un vietas. Ja finanses atļauj - tad ideāls variants ir mini-ceļojums, ja budžets ir kautrīgs, tad izvēlos jaunas ( priekš sevis) atrakcijas un izaicinājumus tepat uz vietas Rīgā vai blakus. Piemēram, lidojumu ar gaisa balonu Pie reizes var arī kaimiņu galvaspilsētu izpētīt. Vai kādai ir labas kafejnīcas, ko varat ieteikt apmeklēt Viļņā?

Sandra teica...

Paldies Ilze ;)

Sandra teica...

Sveika....
Minējums: "varbūt šīs bloga ieraksts ir kā tavs lūgums, lai stimulētu Tevi uz ražīgāku darbu?"...nē... nē... nē... es esmu izaicinājumu piekritēja, tāpēc sevi izaicināju uz 52 ziņām par xxx tēmu... un atļāvos mazliet rakstiski "pamāt" jeb darīt zināmu, ka tepat vien esmu... un vēeeel!... man ļoti patīk statistika, tāpēc cipari...es gan parasti iesāku un nepabeidzu to savu visādu lietu uzskaiti, bet citādi, man ļooti patīk tie reālie cipari iz dzīves...
Un xxxx ir tiešām mans hobijs, kad gribu, tad krustiņoju cik tīk, vai kad netīk nekrustiņoju nu nimaz....

Par kafejnīcu ieteikumiem, nu es nezināšu teikt... Bet vispār par tām emocijām vai vietām ir, ir taisnība.. vajag jau gan šad un tad izrauties no ikdienas tā uz pilnu elpu ;)

lai jauka diena un paldies par ierakstu ;)

Unknown teica...

Pilnīgi piekrītu par sevis pilnveidošanu - gan intelektuāli, gan fiziski, aktīvam cilvēkam ir gan daudz iespējas, gan daudz variantu, gan idejas un vēlmes arī ir pāri visām. Taču par finansiem - gan nē, man šķiet, ja dzīvosi, kā bagāts cilvēks - tad arī būsi bagāts (: Kādreiz lasīju viena milionāra bio un viņa dzīves moto bija, ka nauda pievēlk naudu, tāpēc, lai Tev būtu krājumi - ir jāmāk arī tērēt (: Vēl vienu punktu, ko es pievienotu ir ceļojumi - tikai tā varēsi atklāt jaunas valodas, ēdienus un cilvēkus, tikai ceļojot mēs varam savu dzīvi mainīt un pilnveidot. Daudzi baidās no ceļojumiem, jo 1. nepietiek naudas, 2. nav ar ko ceļot, 3. nezin valodu un vēl simtiem iemēslu, lai attaisnotu savu slinkumu (: Piemēram, es vienmēr varu piemeklēt kādu izdevīgu paketi no aģenturām, jo tā reāli sanāk lētāk - nevajadzēs domāt par ceļu, ēdienu un naktsmītni, es parasti meklēju pie Novatours Arī eksursijas Eiropā vienmēr var atrast bezmaksas, iemetot Google "Free walking tour " Līdz ko, ceļojiet droši, neliekat sev nekādas robežas!

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-