Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, janvāris 23, 2024

3. krustiņnedēļa...

 ...arī trešā krustiņnedēļa man ir paskrējusi vēja spārniem... likās, nu tiik daudz ko izdarīšu, saplānošu... un... nekā....  nē, nu tā gluži nevar teikt, ka nekā... jo pakrustiņoju katru dienu, lai gan bieži tikai pašos vakaros... bet nu vienalga, man patīk šī apņemšanās krustiņot katru dienu... nu notekti kādreiz būs dienas arī bez krustiņiem, bet kamēr  tādu nav... krustiņoju...

Dienas paliek garākas un pa retam arī kāda saulaina diena, kas dāvina skaistu debess pamali... Bet saulainās dienas pagaidām ir tās, kad ir kāds mīnusa grāds... Ļooti vēlos atkal nūjot, bet nu pagaidām vel nav mans vaigs atguvies īsti pēc operācijas, tapēc staigāju maz... labi... nemaz.. divas dienas trīs nedēļās neskaitās :))) 


💙💙💙💙💙
Bet nu pie maniem krustiņiem...
Laivā šonedēļ iekrustiņoju kā pēc plāna- 947x... laiva netiek fočēta, jo tas ir nieks uz to lielo bildi... varbūt reizi divos mēnešos jānofočē, vai reizi mēnesī? - ko sakat?

💙💙💙💙💙
Es saprotu un zinu, ka sanāk, te tādas sausas atskaitīšanās, nekā interesanta, bet MAN ļooti patīk statistika un šie pieraksti patiesībā ir priekš manis, bet lai jums arī ir interesanti, es ielieku procesu bildes... nu tādas neskaistinātās- parastās.... 
Šonedēļ Lukas komplekta pēdējais briedītis tika pie saviem krustiņiem... bet vēl ne pie visa beka... es gan mazliet nošmaucos, neizšuvu lampiņu virteni kā vajadzēja, bet to es pielabošu noformējot...

Es apzinos un saprotu, ka mans plāns jau izgāžas pirmajā mēnesī, puikām izšūt zsvētku rotājumu kalendāru... bet vēl viss nav zaudēts... Uz šo brīdi būtu jābūt izšūtiem 6 rotājumiem, man tik 2... bet man ir sen, sen izšūti rotājumi, kas noformējot bij plānoti mazdēliņiem... tad nu ir maza rezervīte... bet nu tie ar vēl jānoformē... BET?!?- jo vairāk saplānosi, jo vairāk izdarīsi...
Briedītis divos vakaros tika pie 1142x.

💙💙💙💙💙

Vēl viens no šī mēneša projekiem ir tā saucamās disnejzeķes... tad nu 18. janvārī sāku kārtējo un pēdējo zeķi... un tā mani vilināja ik vakaru, jo ir ļooti viegla un labi šujas... un četrus vakarus es nodevos zeķei... tai veltot 2734x


... ja nekļūdos, tad šito čali sauc Pluto un vel jau viņam iztrūskt pāris simti krustiņu un bekstičš ar.... bet nu ceru ar to tik galā nākamajā nedēļā...

💙💙💙💙💙

Kaut kā man sajūta, ka ar katru nedēļu man to krustiņu paliek mazāk :)) bet tas nekas... kaut vai pamazām...  šobrīd neko diži no saviem plāniem nekavēju, ja nu vienīg rotājumi nešujas.. bet tur ķibele, ka man ļoti liels izsīkums ir DMC diedziņos... jāgaida, kad kāds uzdāvinās :))) 

Šonedēļ:

-krustiņoti 3 procesi

  1. laiva = 947x
  2. briedītis = 1142x
  3. Pluto = 2734x
-iesākts viens jauns process
-krustiņots katru dienu
= kopā izšūti 4823x (izrādās vairāk, kā pagājušajā nedēļā) 

Ja redzi kādu bez smaida, 
uzdāvini vienu no saviem...



1 komentārs:

Vita Mālniece teica...

Paldies,ka stāsti par saviem xxxxx,prieks lasīt un viss ir intetesanti!😍😍😍

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-