Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, janvāris 09, 2024

Gada pirmā krustiņnedēļa...

Pēdējā laikā (no oktobra) esmu sākusi paskaitīt krustiņus, pierakstīt šādas un tādas krustiņlietas tad nu nolēmu to izdarīt arī iekš bloga, lai gan pirmā gada nedēļa nebūt nav ražena ar krustiņiem...

Ir sagaidīts jauns gads, tapēc jauni plāni, jaunas apņemšanās utt...


💛💛💛💛💛💛

Viens no šī gada plāna punktiem Nr-1, ir pabeigt izšūt Goblenset 737 "Saulriets rudenī "... kā es to saucu vienkārši Laiva...

Tā ir neliela daļa no kādas bildes, bet autoru neesmu mācējusi atrast...

...bet mans saulriets vēl nav redzams... tik laiva...

 

Tā tas izskatījās 1. janvārī... uz šodienu tur jau pievienojās 1763x  un ir 51,4%... krustiņoju  arī otras nedēļas normu, nedaudz pietrūka, jo bij doma pasūtīt trūkstošos diegus citam darbam, un kad tie atceļos, tad vairāk pakrustiņot to otru procesu... oii..  nu mans stāstījums :)) īsāk sakot, kur ir diegi, to krustiņoju šonedēļ...

Plāns man šo darbu ir pabeigt līdz vasarai, lai varētu nofočēt to Latvijā... un tad nu parēķināju, ka man ik nedēļas vajag sakrustiņot 900x ... tas nav daudz, ir izpildāms, ja neatkāpjas no mērķa. Bet tas jau nenozīmē, ka man nav ambiciozu plānu uz citiem darbiem, procesiem un tā teikt projektiem :)) 
Es ceru, ka mani atbalstīsiet, uzmundrināsiet, kad paguršu :)) 

Laivā šonedēļ = 1763x

💛💛💛💛💛💛

Otrs mans ambiciozais plāns ir zsvētku rotājumi... nedēļā vajag 2 gb... nu lai pēc plāna.. man šoreiz izšuvās viens... Zsvētku briedītis no LukaS komplekta...

Komplekts ir jau iesākts, divi rotājumi jau ir izšūti... nu pievienojās trešais, kurš arī bij iesākts... to pabeidzu ar 265x un bekstiču...  


Zsvētku rotājumos 265x = 1 rotājums

💛💛💛💛💛💛

Šonedēļ krustiņojās varbūt mazāk kā vajadzētu vai kā gribētos, bet nu nekas.. nu dažreiz gadās, ka vienkārši vakaros nāk miegs :)) 

Sāku vienu no Disneja sērijas zeķēm, zeķi ar ēzelīti... nedaudz krustiņu- trīs vakaros un nedaudz tika pabekots...


Zeķē = 2088x

Nu tik cik sakrustiņojās, viss ir mans :)) tāda nu izskatījās mana nedēļa krustiņos... 

Nedēļas rezumē: trīs procesos = 4116x 


Esi traks, esi dīvains, esi atšķirīgs... 

un nebaidies, no tā, ko par to domā citi...

1 komentārs:

Vita Mālniece teica...

Brīnišķīgs apraksts un parādītie xxxxxdarbiņi!🥰🥰🥰Lai izdodas piepildīt mērķus,vēlmes!🤗🤗🤗

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-