Dod katrai dienai iespēju kļūt par tavas dzīves skaistāko dienu!

otrdiena, janvāris 09, 2024

Mani janvāra, un ne tikai, krustiņplāni...

 ... sāku rakstīt ziņu par pirmo krustiņnedēļu, kad prasīt prasījās ieraksts par krustiņplāniem... nu uzreiz jau teikšu,ka man viņi ir grandiozi un ambiciozi... tur nav ne ko pielikt ne atņemt :)) 

1.- pabeigt izšūt Goblenset 737 "Saulriets rudenī "... kā es to saucu vienkārši Laiva...

Krustiņot sāku seeen 2020 gadā... bet atzīšos, tas nav mans senākais process, bet mani tas īpaši neuztrauc ceru, ka arī jū ne :)) 

Par šī procesa sākumu var lasīt --> šeit.

Pagājušā gada rudenī, es apņēmos vienu dienu nedēļā veltīt šim procesam, un man tas ļooti labi izdevās... (izņēmumi bij tiešam attaisnojoši: operācija, bēres).

Es zinu, ka citiem statistika var neinteresēt, bet man pašai ļoooti tā patīk, tapēc nedaudz cipari... es biju pakrustiņojusi šo darbu jūlijā 7 dienas un tad tur iešuvās 3626x.... atsāku rudenī  pirmdienās... un tad pievienojās vēl 6256x... juhū!... process bij iekustināts...un kopā pagājušajā gadā iešuvās 9882x ... lai man smukāk izskatās pati sev te iegrāmatošu ciparus...

2020=17 902x

2021= 240x

2022= 13 415x

2023=9 882x

kopā  41 439x no 84 000x mazliet trūkst līdz 50% ... pusei jeb 42 000x 

tad nu šogad atkal ķeros klāt laivai...

💗💗💗💗💗💗💗💗

2.- šis plāna punkts ir vēeel trakāks par  iepriekšējo... un to vajadzētu saukt par projektu un tam piešķirt pat segvārdu :))) Es zinu, zinu... pastāsti savus plānus un tie izgāzīsies kā veca sēta... bet nu nekas... gan jau tai sētai kāds zedenis- dēlītis paliks... un  gan jau kaut cik no tā visa man taps...

Mans plāns ir  adventes kalendārs mazdēliņiem Rūdolfam un Robertam katram izšūt 24 zsvētku rotājumumus.... tas nozīmē 48 rotājumi... viss jau būtu ok, bet man tas ir jāizdara  līdz vasarai, līdz braukšanai uz Latviju, jo kalendāri būs nepieciešami jau 1. decembrī. Varbūt nākošo jauno gadu puikas sagaidīs šeit Vacijā, bet ja nu ne?! 

Te nu man pāris rotājumi jau ir izšūti, bet nav noformēti... tad nu kādā reizē ja nu nesanāks iekļauties plānā, būs rezerves variants. Un atkal... mēnesī ir jāizšuj 8 rotājumi... (seši mēneši: janv- jūn.) parēķinot sanāk vienā nedēļā 2 rotājumi... nu traki plāni gan... man pat pašai bail...

 BETTT???! tas jau nav viss :)) 

💗💗💗💗💗💗💗💗

3.-  Viens no šī gada gribuļiem ir ziemassvētku zeķes... es pat nestāstīšu  kuriem nav zeķu... un kurš ir apvainojies, ka kādam jau ir divas, bet kādam nav pat viena :)) nu ok... to es ar centīšos labot... nākošmēnes :))  šie plāni taču ir tādi ap un par janvāri :))) 

Kaut kad iekš amazones ieraudzīju Disneja varoņu zeķes no Dimensions... papētot izrādījās, ka tās ir četras... tad nu pagājušajā vasarā tās tika sapirktas, no dažādiem veikaliem un radās doma izšūt tās Elīnas ģimenei...Elīnai, Valteram un puikām... un izdomāju, ka šīs zeķes viņus gaidīs Berlīnē... nu lai visās mājās ir zeķes... piebildīšu, ka Rūdolfam un Robertam Rīgā ir zsvētku zeķes...

Vasarā, kad visi rīdzinieki viesojās Berlīnē, Rūdolfs jau sadalīja, kuram, kura zeķe būs. Tad nu es uzreiz ķēros klāt pie plāna realizēšanas... pagājušajā gadā es izšuvu jau divas: Elīnai un Rūdolfam... šogad jāizšuj vēl divas un tad būs plāna punkts, tās sašūt... Zeķes ir maziņas, motīvs ar neliels, tāpec izšujas ātri... Šujot zeķes es domāju, nu cik precīzi katra zeķe ir iedalīta...  vienkārši savādāk nemaz nepiestāvētu...  

💗💗💗💗💗💗💗💗

4.-  šai vietā ierindojās Mill Hill... galvenais janvāra plāns ir pabeigt iesākto un ja uznāks vēlme, tad iesākt vēl kādu... 


Viens no tiem ir gandrīz izšūts, un kādu no atlikušajiem trim, iesākšu šomēnes, ja būs tāda vēlme... 

💗💗💗💗💗💗💗💗

5.- šis punkts, ir no tēmas, varētu kādu no iesāktajiem darbiem paturpināt... kuru?... nezinu... varbūt visus, varbūt nevienu... ;P


💗💗💗💗💗💗💗💗
6.- Ja sirds kāro, kapēc neiesākt kādu jaunu procesu... tie vienkārši ir atlasīti jauni komplekti, ko gribētos sākt tā teikt: šodien... 

 Te nu varu uzreiz piebildei  paskaidrot, ka visi plāni saistas ar jau esošajiem komplektiem, jo kaut kā no shēmām krustņošanai diegi ir ļooti pačākstējuši jeb sarukuši... :)) nez kurš viņus izšuvis... nu ok... man nekad nav bijusi pilna DMC diegu palete.. esm mēģinājusi pirkt diegus aliekspresī, šuju, bet nu, nav īsti mani...

💗💗💗💗💗💗💗💗

Krustiņot var ik dienas un ja ir vēlme, to atzīmēt īpašā kalendārā un tad gada beigās atskatīties, kā tad ir bijis... Var iekrāsot vienkārši ir vai nav krustiņots, var iekrāsot atbilstoši krustiņu skaitam izvēloties krāsu... Kalendāru vari brīvi lejupielādēt sev un izprintēt... varbūt noder...


lejupielādēt vari šeit---> 366 dienas ar xxxx 

Man nav vēlme šeit saplānot striktu plānu... nē... es plānoju gan jaunus komplektus, gan senākus... man nav plāns izšūt uzreiz iesākto komplektu... es varu to iesākt un atlikt... es varu paņemt ko sen iesāktu un paturpināt kādu nedēļu un atkal atlikt... es varu kaut ko pabeigt un kaut ko nepabeigt... es gribu vienkārši krustiņot ik dienas savam priekam... 


-Šodien sākas jauns gads-  Kristofers teica... 

-Vai tu esi apņēmies izdarīt kaut ko lielu?

- Jā gan- Pūks pasmaidīja...

- Esmu nolēmis darīt visu, ko vien vēlēšos! Tas nebūs viegli, bet es ļoti centīšos!


1 komentārs:

Vita Mālniece teica...

Lai Tev izdodas izdarīt visu,ko vēlies!😇😇😇

LAIME MĪL KLUSUMU... LAIME IR TAGAD!!!

- paldies-